Eurovisionul

Nu stiu cati dintre voi v-ati uitat aseara (eu nu prea,am mai nimerit pe TVR cand schimbam canalele) dar mie mi se pare ca a devenit o mare porcarie acest asa zis concurs.

Cand te uiti la castigatori te apuca rusinea si jena.Si nu doar anul asta cand am crezut ca este un concurs de travestiti nu unul de cantat.Sa nu ma intelegeti gresit,nu am absolut nimic cu nimeni sau cu anumite categorii de persoane,rasa sau orientari sexuale.Dar imi amintesc si cand a cantat Traistariu daca nu ma insel,cand au castigat acei „monstrii” de prin Finlanda.

Din pacate Eurovisionul a devenit un show bizar care nu are legatura cu adevaratul talent sau cu muzica si interpretarea.Degeaba au ai nostrii muzica buna si canta bine sau au voci bune…vin niste ciudati imbracati de te sperii,sau unul care se arunca si se zbate pe jos si castiga concursul…

Romania nu ar mai trebui sa participe la asemenea mascarade.Ori se schimba regulamentul total,ori noi nu am mai avea ce cauta acolo.
Avem cantareti super valorosi care baga in buzunar multi participanti.Si amintesc de Inna, DJ Project si altii care au cucerit scenele internationale.Deci avem valoare, deci nu trebuie sa ne certificam sau sa luam lumina participand la un asemenea concurs.

Respect Paula si Ovi.Sunteti buni,indiferent ce spun europenii.

Lasă un răspuns

