Nu-mi place să mă laud

Nu știu de ce dar așa am fost tot timpul.Dacă mi-am luat ceva nou,că e o haină,un telefon sau orice altceva nu-mi place să spun și să arăt obiectul respectiv la cunoscuți.Dacă vine vorba, da, spun că mi-am luat ceva nou dar niciodata în sens de laudă.Și asta,poate, pentru că aproape de fiecare dată mă gândesc la cei care nu au,care nu pot să-și cumpere o haina sau care nu au ce mânca.Și atunci orice urmă de laudă dispare.

Așa am fost de mic.Când îi văd pe alții cum se dau mari pentru orice lucru minuscul…

Nu știu dacă e bine să fiu asa sau nu…

One thought on “Nu-mi place să mă laud

Lasă un răspuns

