Unde aș vrea să mă retrag.Partea a II-a

Am mai spus, că undeva, în Normandia, aș vrea să-mi duc bătrânețile,fără griji și fără să-mi pese de lume.Să merg,în lungile seri probabil ploioase,la pub-ul din colțul străzii,și să stau ore în șir,de vorbă cu camarazii mei despre vrute și nevrute.Apoi să mă retrag acasă și să stau să privesc ploaia cum picură încet pe acoperișul casei și cum frunzele ruginii de toamna cad agale spre băltile de pe jos.

Dar m-am cam răzgândit.După lungi meditări, locul unde mi-ar plăcea să mă retrag și să duc o viașa lipsită de griji este Noua Zeelanda.Țara asta de la capatul lumii are niște peisaje incredibile.Niște sate și orașe superbe.

Cred că într-o casă dintr-un orășel mic,și în care să văd pe geam niște peisaje desprinse parcă din Stăpânul Inelelor ar fi tot ce mi-aș dori.

from the blog www.stuckincustoms.com 749634 Billabong Shoot New ZealandPhoto Nick Hamilton

One thought on “Unde aș vrea să mă retrag.Partea a II-a

  1. Frumoase dorinţe ai, Răzvy! Îţi doresc să ţi le împlineşti!
    Dar cred eu că tot mai bine este acasă, aici!
    Ştii cum spune o vorbă înţeleaptă, „nu da pasărea din mână pe iluzia de pe gard”!

Lasă un răspuns

