Soluția politică

După atâtea zvârcoliri nesfârșite iată că și marea alianță USL s-a rupt.După parerea mea Crin Antonescu este cel care a forțat ruperea cât a putut.Deși vina este împărțită,el a fost cel care a scindat.

Iată așadar că alianțele din Romania nu țin mai mult de 2-3 ani.Se pare că nu avem gena asta politică prin care 2 sau mai multe partide să conlucreze pentru binele țării.Mai e mult până departe dar eu văd o soluție.Și eu cred că spre asta se tinde.scott-ellis-alliances

Așa cum în marile democrații ale lumii ,ca SUA sau UK, sunt doar 2 partide mari care guvernează,unul la putere și celalalt în opoziție.Și se tot rotesc la putere în funcție de vot și de conjunctura economică și socială a țării.De ce nu s-ar putea face și la noi așa ceva?Eu cred că acolo se va ajunge în final.Doua partide mari,unul de stanga și unul de dreapta care să fie pe rând la guvernare.Iar partidele mici gen UDMR să fie acolo pentru asigurarea unui echilibru și pentru a nu lăsa anumite derapaje care s-ar putea întâmpla asupra minorităților.Eu cred că ar fi o soluție eficientă.Și am mai și scăpă de atâta ceartă mai ales în alianțele de la guvernare.Să se știe clar care partid mare guverneaza și care e în opoziție.Și apoi la vot cetățenii vor putea schimba oricând între cele două.

Lasă un răspuns

