15-Eminescu

Azi, postez o poezie scrisă de o vecină.Nu am știut că scrie așa poezii frumoase(nu știam că are și pasiunea asta),iar în urmă cu o săptamână a decedat,la vârsta de 83 de ani.Cărțile(3 la numar) mi-au fost dăruite de soțul său rămas în viață, adică vecinul meu, nenea Bârsan așa cum îi spunem toți.Îi mulțumesc!

Din cartea intitulată „Anotimpuri și visări” de Carolina Bârsan

În gând te voi păstra mereu
Iubirea mea de-atunci ;
Icoana sufletului meu
Și-a visurilor lungi.

Te-ai infiltrat în viața mea
Ca un virus perfid
Ce îmi atacă inima;
Dar nu vreau să-l ucid.

De-ar fi să nu mă mai trezesc
Din reveriile prelungi,
Și-n adormire te iubesc
Intens, ca și atunci.

După atâția ani mai sper,
O, Doamne, cât aș vrea!
Să se petreacă un mister
Și să te pot vedea.

2 thoughts on “15-Eminescu

  1. Foarte frumoasă poezia, Răzvy. Mi-ar plăcea foarte mult să mai postezi poezii de-ale vecinei tale.
    O seară minunată îţi doresc!🙂

Lasă un răspuns

