Moartea

Întotdeauna vine pe nepregătite.Și când te aștepți mai puțin.Nu când mergi cu viteză pe șosea,nu când sari cu parașuta sau când faci lucruri nesăbuite.Ci vine noaptea,când mergi sa-ți iei un pahar de apă sau dimineața te poti trezi cu o durere în braț din care să ți se tragă sfârșitul.

E implacabilă și de aceea eu cred că înainte de toate,trebuie să fim împacați cu noi înșine,ca să ne ducem în liniște.Mă gândesc de multe ori la sfarșit,și tot de atatea ori îmi spun ca mai am atatea lucruri pe care aș vrea să le fac…

Încă nu sunt pregătit.

Mă mai intreb dacă mi-ar placeă să trăiesc veșnic,iar răspunsul e nu.Dar parcă întotdeauna e prea repede.

3 thoughts on “Moartea

Lasă un răspuns

