2013

Din punctul meu de vedere a fost un an șers.Cu bune și cu rele dar făra nimic spectaculos în viața mea.Mai prost ca anul trecut cu siguranță.

De obicei luna decembrie mă deprimă,prea multe artificii,colinde,magazine pline și oameni care cumpara în neștire.Și asta de la începutul lunii.Toți vor sa-ți zâmbească fals și să-ți ia banii.Prin orice metodă.La TV văd aceleași știri cu petrecerile unora prin cluburi,la pârtiile de ski sau pe la pensiunile din maramureș.A devenit un soi de rutină care nu mai are legatură cu adevaratul spirit al sărbatorilor,așa cum îl vedeam eu în copilărie.Dar de anul astă am început să nu mă mai uit la știrile astea,și nici prin magazine nu am mai fost decât la cumpăraturile strict necesare.

Când eram mic iarna era o adevarată plăcere și o așteptam cu mare drag.Dar de un timp a devenit apăsatoare,rece și întunecată.Deprimantă.Deși decembrie e luna în care m-am nascut,și poate că ar trebui să fiu bucuros…dar asta e,nu putem alege noi data nașterii.

Acum la final de an vreau să mulțumesc tuturor celor care au rupt câteva minute din timpul lor să citeasca ce scriu eu pe aici.Sper ca anul viitor să fie unul mai bun,cu mai multă inspirație și cu postări interesante.

Vă doresc un an 2014 cât mai bun,multă sănatate și mult noroc,pentru că(după cum spunea cineva) și aia de pe Titanic au fost sănătoși,dar nu au avut noroc,săracii…

10 thoughts on “2013

  1. La cumpăna dintre ani, îţi doresc din suflet, Răzvy, ca anul 2014 să-ţi fie aşa cum ţi-l doreşti tu! Fii binecuvântat cu multă sănătate şi fericire, în toate zilele vieţii tale ce vor fi să vină!
    An Nou Fericit! La mulţi ani, Răzvy!🙂

Lasă un răspuns

