Școala de soferi

Am făcut școala în 2006.Pe atunci puteai să dai și examenul scris și cel de conducere în aceiași zi.Ceea ce am și făcut,luând carnetul. Acum programarea e peste 2 săptamâni.Noi am dat teste scrise pe hârtie iar acum se dau pe calculator.E mai bine pentru ca s-a mai eliminat din șpagă.

Dar nu aici vreau să ajung.Multă vreme a fost un polițist examinator foarte rău pe nume Balosin.Multe generații dădeau cu el și din spusele lor făcea destule măgarii pe la examene.Te punea să pleci din rampa și iți trăgea frâna de mână.Dacă nu erai atent și iți murea motorul de 2 ori te pica.Și multe chestii de genul ăsta.Din câte știu a fost și bătut ăi băgat în spital de câțiva elevi nervoși.Ce mai,era sperietoarea elevilor.Eu nu am dat cu el examenul practic.(Am avut noroc)

Era foarte guraliv,asta pâna și-a găsit nașul.Era un elev care a făcut școala pe mașina tatălui său care era instructor.A luat „sala” iar la conducere a picat cu Balosin,care, l-a învartit,l-a pus să facă tot felul de manevre și în final ia spus: copile,ești respins…acum hai,ieși afară din mașină…
-La care elevul:da ieși tu afară,că asta-i mașina lu’ tata.
Și se pare că a ieșit ăla cu coada între picioare…

Acum nu știu dacă e adevarată povestea pentru că multe legende s-au țesut în spatele acestui examinator.Dar dacă așa fost…mulți s-au simțit răzbunați.daaaaaaaaaaaa