Târgul auto Șoimuș (Bălata)

targAm fost astăzi prin targul de mașini de langa Deva.De acum 2 ani nu am mai trecut pe acolo, de când mi am vândut vechea mașina și am cumparat-o pe actuala.
Și nu mica mi-a fost mirarea sa vad cât de mult a scăzut totul.O mare parte din spațiu s-a închis.Era și un magazin de mobila second hand,care în anii trecuți avea clienți dar acum s-a închis și acela.

Puține mașini de vânzare și foarte puțini clienți care să cumpere.Multe mașini la prețuri destul de mari față de alte târguri sau de anunțurile de pe internet.Foarte mulți samsari,peste 75% dintre cei care aveau mașini la vânzare.Asta pentru că intrarea e destul de scumpă.20 de lei ca sa intri cu mașina și în care nu ți se ofera nimic.
Din pacate totul se degradeaza în țara asta.Noua taxă de mediu a pus la pământ piața auto second hand de la noi.Practic,azi, nu am vazut nici un client care să cumpere vreo mașina.Pe lângă mașini mai sunt și multi care vin cu multe altele,de la scule,haine etc.Multă lume se plimbă,se uită…mai mâncau unii niște mititei dar cam atât.

E jale în țara noastră.Totul merge spre rau,eu așa văd lucrurile.În loc să progresăm,să se vada în jurul nostru lucruri bune…în schimb totul parcă regresează.Din păcate nu avem niște politicieni cu viziune.

Iar asta cu taxa auto e o mare, mare  mizerie.Nu se poate rezolva treaba asta decât dacă se va ieși în stradă + o mega greva a tuturor sindicatelor din transporturi.Dar asta e deja SF…

Lasă un răspuns

