Zimbrii

Am fost recent la rezervația de Zimbrii de lângă Hațeg.

Sunt 11 exemplare,din ce am numarat, printre care și un pui care are în jur de o lună.Este încă micuț dar se ține bine pe picioare.Am vazut un reportaj despre el la TV și am zis că trebuie să merg sa-l văd.Deși sunt din zonă nu am fost până acum niciodată.

Drumul până acolo este bun.Sunt cam 3 Km de drum asfaltat prin padure,de la șoseaua principală.Erau destul de mulți vizitatori,in special părinți care aduceau copiii să vadă zimbrii.Taxa de intrare este de 6 lei pentru adulți.
Sunt niște animale superbe,și este păcat ca le mai găsim,protejate, doar în 3 rezervații la noi din țară.Cândva cutreierau în libertate dealurile,pădurile și muntți din România.

5 gânduri despre „Zimbrii

  1. @ Buna dimineata !
    Sincere felicitari pentru articolul postat !
    ” Mai bine mai tarziu decat niciodata ” este zicala pe care si eu o pun in practica !
    Asa ca, acum la ceas de batranete, m-am hotarat sa plec hai-hui prin TARA
    sa vad ce n-am vazut inca :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/22/
    ” Un BLOG pentru nimic ” dar ci IDEII mari !
    Tine-o tot asa ca nu faci decat bine !
    O saptamana frumoasa !
    Cu respect,
    Aliosa.

  2. Am prieteni vechi la Deva si-am fost la Hateg în copilarie, fascinata de zimbri… apoi, i-am revazut pe cei din Trivalea Pitestiului si-acum câtiva ani pe cei de la Yellowstone – în totala libertate, ca toate animalele salbatice pe care le prefer „asa”, nu „prizoniere” – în tarcuri sau custi…
    – – –
    Sanatate, salutari toulousene si-o zi formidabila! 🙂

Lasă un răspuns

