Banc western

Se dădea unu tare șmecher prin vestul SUA- anii 1800.

Merge el cu calul,îl leagă la poartă și intra în primul bar.Cere ceva de băut dar când să plece vede că i s-a furat calul.Enervat la culme începe să-i amenințe pe cei de acolo și să strige în gura mare:
-Băăăi dacă nu-mi aduceți calul fac și eu ce a făcut tata.
Ăștia speriați- gata nene uite,ți am adus calul numai lasă-ne în pace.
A doua zi merge într-o alta bodega și i se întâmplă la fel.Când dă să iasă vede că-i lipseșete calul.Iar amenință și strigă ca din gură de sarpe:
-Măăăă cine mi-a furat calul să mi-l aducă imediat înapoi că dacă nu fac ce-a făcut tata.
Imediat i se aduce calul înapoi.

A treia zi la fel.Intră într-un bar,bea ceva,dă să plece și vede că nu mai are cal… și strigă la fel.
-Să-mi aduceți calul înapoi că dacă nu fac ce-a făcut tata.La care unul din bar îi răspunde: Da bine mă,și ce-a făcut tactu’ de ne tot ameninți?

-A plecat pe jos acasă  😀

 

 

 

3 gânduri despre „Banc western

  1. Îl știam, e drept, dar mi-a plăcut felul în care l-ai redat….
    Și dacă tot mi-s aici, o sa-ți las o urare de sfârșit de săptămână frumos. 🙂

Lasă un răspuns

