Sfârșitul liceului

Perioada asta din an îmi trezește multe nostalgii.De fiecare dată când văd pe stradă absolvenții diferitelor licee din oraș nu pot să nu merg cu gândul în trecut și să-mi amintesc de anii mei de liceu.

E atât de frumoasă această perioadă, dar pe care nu o conștientizezi, atunci, când ești în liceu ci doar după câțiva ani de la absolvire.Întotdeauna vom vrea să ne întoarcem în școală sau la anii copilariei.Când îi auzeam pe parinții mei sau pe cei care terminaseră nu puteam să cred cum să vrei să te reîntorci când eu voiam să termin cât mai repede.

Tot amân un post despre anii mei de școala.Și asta pentru că trebuie să vreau să deschid cutia cu amintiri.Și asta poate fi mai greu decât orice.

 

Un gând despre „Sfârșitul liceului

Lasă un răspuns

