Summits of My Life

Tocmai am văzut un trailer pentru un film care se pare ca a fost lansat anul trecut.L-am gasit pe facebook postat de prietenul și colegul de blog Marius.Este fascinant.

http://mysfan.wordpress.com/

Întotdeauna am avut o afinitate specială pentru oamenii care fac lucruri deosebite.Cei care urcă pe munti,cei care aleargă maratoane sau cei care,de ce nu, au un vis pentru care fac totul în a-l atinge.
Și poate că fiecare dintre noi are visul său,fiecare avem acele „varfuri” pe care dorim să le atingem.Poate că „diferența dintre posibil și imposibil e doar o chestiune de voință”

4 gânduri despre „Summits of My Life

  1. Şi eu am o admiraţie deosebită pentru persoanele care fac ceva deosebit!
    Am să încerc să caut filmul şi să-l vizionez. Mulţumesc mult pentru recomandare!
    O seară superbă îţi doresc, Razvy! 🙂

  2. Depășirea limitelor trebuie să fie țelul nostru primordial. Nu a obstacolelor, ci a limitelor.
    În interiorul nostru se află și primul și ultimul loc. De ce depinde ordinea firească a acestora aflăm doar în momentul crucial al confruntării.
    Frumos filmuleț

Lasă un răspuns

