Mulți țepari pe lume

Am ceva probleme cu masina, adica am o spartură la o țeava pentru aerul condiționat.Merg eu azi la un service să întreb cât m-ar costa o reparație…

-Păi nu știm cât costă pentru că nu știu cât avem de lucru.
-Nici un preț măcat estimativ?Întreb eu.Nu e ceva foarte complicat.
-Nu vă pot spune pentru că nu știu exact ce-i acolo…

Mi-a dat niște răspunsuri de parcă ar fi un mecanic debutant sau un service de abia deschis.Cum să nu știi ce ai de făcut?.Este așa de complicat să te uiți puțin să vezi despre ce e vorba?E prima ta mașină pe care o repari?Plus de asta ar trebui să spună măcar cât ora de manoperă.

De fapt ei vor să te prindă la mijloc.Nu-ti spun de la început cât face,se apucă să dea jos și să repare și apoi îți bagă un preț din ăla de te sperii.Și cu lucrarea făcută ce mai poți face?
Deși prin lege sunt obligați să-ți facă un deviz estimativ al lucrărilor.Sunt sătul de ăștia până peste cap.
Sigur că o să merg la alții,până ce găsesc unii care,macar aparent,sunt corecți.
Deci atenție la service-urile auto.Nu vă lăsați păcăliți.

Lasă un răspuns

