Un an de blog

Ce repede a trecut.Eu știam că prin Iunie l-am deschis dar azi văd că-mi dau mesaj cei de la WordPress să mă anunțe că astăzi se împlinește un an de la primul post.

Până în momentul de față am 96 de articole,știu,destul de puține.Încerc însă cât de mult să-l dezvolt.Cât?Nu știu.O să vedem pe parcursul timpului.
De azi mai introduc o pagină,și anume- despre Turism.O să încep să mai postez și zilele viitoare pe acolo câte ceva.

Vă mulțumesc tuturor celor care ați citit,ați comentat sau ați dat Like postărilor mele.Sper ca blogul meu v-a fost de folos măcar într-o mica măsura.

2 gânduri despre „Un an de blog

  1. La mulți ani blogului tău, Razvy, iar ție multa inspirație și cât mai multe postări!
    O seară minunată îți doresc, Razvy! 🙂

Lasă un răspuns

