Grătarele

Cred că suntem cel mai „grataragiu” popor.Se fac grătare peste tot,la mare pe plaja sau chiar în apă,la marginea pădurii,la câmpie,la munte…nu contează,unde este un petec liber și niște zile de vacanță suntem prezenti și încingem grătarele unde punem micii care sfârâie fară încetare.646x404
Nu aș avea o problema cu asta,și mie îmi plac micii și merg la un gratar atunci când pot,dar nu-mi place că televiziunile parcă s-au întrecut în a arată treaba asta mai abitir ca în alți ani.Chiar nu mai au alte subiecte decât să dea din ora în oră cum sunt unii la plaja, la mare sau la iarba verde și fac grătare?Si o arata obsesiv…gata am înteles,ai arătat-o odată,am priceput că sunt zile libere dar opriți-vă.Și așa o să fie până după Paște.Eu nu înțeleg dacă interesează pe mulți telespectatori de cum se distrează unu și altu.În plus să vedeți ce mormane de PET uri și gunoaie o să rămână dupa zilele astea.Nu au ei treabă de protecția mediului,de fapt nu au nici cel mai mic bun simț.Nu cred că în alte țări e așa.În fine,nu schimb eu mentalitațile.

Vacanță plăcută vă doresc…celor care nu lucrează perioada asta!

Lasă un răspuns

