Coca-Cola vs Pepsi

Dintre cele două eu prefer Pepsi.De ce?

coco-cola-vs-pepsi

coco-cola-vs-pepsi

Prima dată am fost fan Coca-Cola,țin minte când apăruse din abundență în magazine, imediat dupa revoluție,(ca pana in ’89 era un fel de înlocuitor cu numele de Frucola,vă mai amintiți?) era de multe ori la sticle din acelea mici de 0,25L sau 0,33L. Aveau un gust bun,de Cola adevarată.Știu că a durat mulți ani până au început să strice gustul.Chiar și în anii 2000 cele la PET de 2 litri aveau gustul OK.

Dar după un timp au început să o strice.Din documentările mele și din ce am înțeles,li s-a permis fiecarei țări care producea Cola să modifice putin rețeta în sensul că puteau adauga alți indulcitori decât zahărul sau de a înlocui unele substațe cu altele probabil mai ieftine.Și de aici schimbarea de gust.Plus de asta din câte mi am dat seama și adaosul de cofeină este mai mare.Și apropo de asta:de ce nu scriu atat Coca Cola cat si Pepsi cantitatea de cofeină?Nu se indica nici o cantitate.Nu ar trebui sa se sesizeze cineva?
Dacă beau 2 pahare de Cola nu mai adorm până spre dimineață, de la Pepsi nu mă simt așa.Nici cafeaua nu are asemenea efect la mine.
Am baut Cola și în Italia,și vreau să spun că e o mare diferență de gust.Se apropie mai mult de gustul clasic.Asta e,suntem o țară mai săracă și gustul are de suferit.Și nu doar la bauturile racoritoare.

Nici Pepsi nu mai are gustul de odinioară,dar parcă nu s-a abatut atât de grav de la el.Deși știu că vânzările de Cola depășesc cu mult Pepsi-eu îl prefer.E puțin mai aproape de adevăr.

Voi ce preferati?

 

 

5 gânduri despre „Coca-Cola vs Pepsi

    • Si eu cam tot asa.Mai ales ceaiuri .Beau foarte rar sucuri acidulate mai ales cola sau pepsi.Dar chiar si cand mai beau simteam difenrenta de gust si de aceea am decis sa scriu despre asta.multumesc pt comentariu.O seara frumoasa iti doresc.

Lasă un răspuns

