Consumul excesiv de….

…zahăr,în acest caz, nu poate fi benefic.

Deși beau destul de rar sucuri acidulate,mi am luat săptamâna trecută un Pepsi la 2L, și cum au o promoție zilele astea, am câstigat în plus o doză de 330ml.Și chiar dacă citesc etichetele produselor,de obicei, să văd ce conțin nu prea am avut curiozitatea și interesul să mă uit la sucuri.Până astăzi când am vrut să văd mai exact ce conține și am ramas oarecum surprins,deși știam că au o cantitate mare de zahăr.Da’ nici chiar așa.

La o socoteală simpla,la 11gr de zahar la 100ml de suc – la o doză de 330 ml avem peste 35gr de zahăr.LA o simplă doză.Mi se pare exagerat de mult.

De ce prefer totuși Pepsi în loc de Coca-Cola,poate într-un post viitor.

20130411_155103

Lasă un răspuns

