Sistemul medical românesc

Chiar aseară mi-am adus aminte de ce am pațit eu când eram mic.

Era vara anului 1994, și tocmai venisem de la mare.Fusesem la Eforie Nord cu parinții.Luaseră bilete pentru 10 zile,de la serviciu,prin sindicat cum era pe atunci.Chiar și dupa ’89 a mai mers câțiva ani treaba asta,pâna când a început să se închidă cam toată industria și nu numai.Dar să revenim.Toate bune și frumoase în acel sejur dar la întoarcerea în Deva mî pune necuratu’ sî-mi iau o înghețată.Deși nu eram prea pasionat de înghețată,mi-am luat-o pe cea mai scumpă,zicând că o fi și cea mai bună.Și mare prostie am facut pentru că,probabil era veche sau expirată.

Așă că seara m-a luat o durere insuportabilă de stomac.Nu mă lasă să dorm,așa că parinții au decis să meargă cu mine la urgențe.În toiul nopții,pe la 2-cam așa.Ajungem noi acolo,vorbim cu o asistentă care mă pune pe o masă și-mi spune să  așteptăm că o cheama pe doctorița care era de gardă.

Stau eu ce stau acolo,cu aceleași dureri…doctorița nu mai venea.Dintr-o data văd că încep să se agite lucrurile.Doi brancardieri scot o targa ruginită și prafuită și fug într-un alt salon.Ce să fie, ce să fie…întrebam o infirmiera despre ce e vorba,unde e doamna doctor?:

-Pai să vedeți,tocmai a căzut și și-a rupt piciorul.Se pare că a adormit și când au trezit-o să vină la dvs. a alunecat și a cazut pe picior.

-Dar stați liniștiți că vine imediat cineva să vadă ce-i cu baiatu (cu mine).

Pană la urma vine o asistentă,îmi face o injecție calmantă,îmi dă ceva medicamente și mă trimite acasă.

Sigur că acum,mie îmi vine să râd de situație dar atunci,cu acele dureri sigur nu râdeam :))    Sistemul medical românesc…te lasa sa te chinui,să mori…superb!!!

Lasă un răspuns

