Anii ’90 și muzica lor

Mulți au o perioada favorită în care,poate,ar vrea să se întoarca,sau de care iși amintesc cu nostalgie.Depinde de vârsta.Pentru unii, anii ’70 sau ’80 reprezintă perioada tinereții lor, amintindu-și cu placere de muzica de atunci,și de lucrurile pe care le făceau.

Pentru mine anii ’90 reprezintă copilaria mea.Și pentru că nu știu cum era în deceniile precedente, acea decada din 1990 pana în anul 2000, e pentru mine perioada cea mai buna și ,cu sigurantă, irepetabilă.Totul avea alt farmec, oamenii erau mai calmi,de multe ori păreau mai educați…prostia care ne înconjoara astăzi era mai estompată.Au fost niște ani superbi din punctul meu de vedere.Dupa căderea „Cortinei de fier” parca a venit un fel de eliberare.Era o inocenta în tot și în toate pe care nu cred ca o vom mai întâlni niciodata.

Cu acest prilej mi-am amintit și de melodiile care m-au marcat în acea perioadă.Îmi amintesc cu mare drag de toate.Deci,în ordinea apariției lor:

-1989  Kaoma-Lambada.Cred ca la noi a aparut dupa 1990 și stiu că răsunau toate bodegile,barurile sau discotecile.

-1994 Los del Rio-Macarena.

-1996 MR.President-Coco Jambo

-1998  Eiffel 65- Blue

-1999  Bomfunk MC’s- Freestyler

-2000 B.U.G Mafia- Un 2 si trei de 0 .Iata și o piesa româneasca.Este totodata și ultima care m-a marcat.Îmi amintesc și acum de acea vara.Sigur că au mai fost hit-uri care mi-au plăcut și dupa aceea dar parcă nu se compară cu ce era pe atunci…

ATENTIE.E versiunea necenzurata.Nu am gasit-o decat pe aceasta…

………………………….

 

 

 

 

 

Un gând despre „Anii ’90 și muzica lor

  1. Din punctul meu de vedere, muzica anilor 80-90, este cea mai frumoasa si mai adevarata muzica.
    Foarte frumoase sunt melodiile pe care le-ai ales! Le ascult cu multa placere pe toate!
    O seara minunata iti doresc, Razvy si-un week-end superb! 🙂

Lasă un răspuns

