Unde aș vrea să trăiesc

De multe ori simt o lehamite generalizată față de tot,de țară,de vremea friguroasă,de prostia ridicata la rang de virtute încât să mă facă să spun că, dacă aș avea ocazia, aș pleca din țară cu prima ocazie ce mi s-ar ivi.

Dar totodata vine și întrebarea:oare ce țară mi se potrivește?Unde mi ar plăcea cu adevarat să trăiesc?

Opțiunile ar fi multe dar în principal aș căuta o țară în care să mă pot adapta cât mai ușor.În principal clima ar trebui sa fie mult diferita față de ce-i la noi.Mă gândesc la Franța cu a sa Coasta de Azur.Mi-ar plăcea să mă stabilesc undeva la Nisa,Saint Tropez sau oriunde în zona aia.

HDtimelapse_net_Marine_0188_hirez

Ar mai fi Italia cu al sau litoral superb.Să am o casă cu vedere la mare, de ce nu,în regiunea Cinque Terre.Când ies pe balcon să vad portul în care micile ambarcațiuni se leagănă agale în ritmul valurilor..Să stai să lenevești la soare pâna seara târziu făraă să-ti pese de nimic.Ar fi idilic.

Cinque-Terre-Italy-1

Sau Spania cu a sa Barcelona sau Valencia.Orașe care combină stilurile arhitecturale clasice cu cele moderniste.Ar fi superb.

barcelona2

Sau poate o schimbare radicală.Să las totul baltă și să merg în Brazilia.Tot așa,o casă aproape de plaja Ipanema.Acolo unde fetele sunt frumoase iar carnavalul de la Rio te unge pe suflet.

ipanema

Este ciudat totuși.Pe masură ce trece timpul tot mai mult mi-ar plăcea sa fiu undeva lângă mare-plaja.Deși mai înainte eram invers.Nu ințelegeam care-i șmecheria cu casa la mare,dar iată, că încep și eu să înteleg.Cred că timpul începe să-și spună cuvântul.Deși realist vorbind îmi plac țările nordice,și cred că m-aș putea adapta destul de ușor,parca tot mai bine m-aș vedea în țările sau locurile mai sus enumerate.

Voi ce ziceți? Ați lăsa Romania dacă ați avea ocazia să traiți pe alte meleaguri?Și dacă da, unde?

7 gânduri despre „Unde aș vrea să trăiesc

  1. Nu, Razvy, nu as pleca definitiv, din Romania, decat asa, pentru o vacanta, pentru ca nicaieri nu este mai frumos ca si acasa.
    Poti fugi oriunde in lume, insa un singur lucru te va insoti oriunde vei merge, destinul! Te rog sa nu te superi, nu o spun ironic.
    O seara minunata iti doresc si sa ajungi acolo unde iti doresti! 🙂

    • Multumesc,asa e ai dreptate.Nu stiu unde voi ajunge sau daca voi ajunge.Intradevar niciunde nu i mia bine decat acasa.Macar sa ajung sa vizitez o parte din locurile descrise.
      O seara buna si tie.

  2. Eu trăiesc în Republică. Iubesc Moldova, ca orice om care-și iubește patria în care s-a născut, Dar dacă m-aș fi născut în România aș fi fost încântată, la propriu!
    Dar dacă să mă las purtată un pic de melancolii și visări, aș fi ales și eu o căsuță simplă, pe o insulă cu mult soare, departe de multă lume și de traficul din orașe…

    • Mi ar placea sa vizitez odata R.Moldova.Mama e din Iasi asa ca am o relatie speciala cu moldova romaneasca.Merg in fiecare an acolo,am rude multe, iar oamenii sunt deosebiti.

  3. N-as pleca de tot. Doar in vacanta/calatorii de business. Locurile pe care le prezinti sunt minunate, dar cu un cost al vietii halucinant. Nu stiu daca ai fi mai fericit acolo, chiar daca e mai frumos. Toate destinatiile astea au un aer fermecator, sunt splendide, dar din exterior. Peste tot sunt si rele si bune si nu-i deloc usor sa te adaptezi intr-o tara straina. 🙂

  4. pentru o vreme mi-as dori sa traiesc in Toscana(Italia) si in Israel mi-ar place sa traiesc o vreme…si in Grecia…insa m-as intoarce in Romania pentru ca aici am ce-mi trebuie sa fiu fericit si nu m-as intoarce pentru ca sunt patriot ci pentru ca aici m-am nascut.
    o seara placuta iti doresc!

Lasă un răspuns

