Bvlgari

Mon Jasmin Noir,e primul meu review de pe blog…și-l fac pentru un parfum.De damă.

A fost lansat în 2011 ca o noua versiune a misteriosului Jasmin Noir.Este așadar destul de nou.Parfumul de compoziție florală ne dă o senzație de modernitate și senzualitate.Când l-am încercat prima dată nu credeam să-mi placa așa de tare.De obicei parfumurile de damă pe care le am mai testat erau destul de dulci,iar eu nu prea sunt prietenul acestora.

Note de varf: cedru auriu și liliac

Note de inimă: iasomie sambac

Note de bază: mosc,cedru patchouli

În concluzie,este un parfum fin adresat doamnelor sau domnisoarelor care vor să evadeze din cotidian.Denotă eleganță,frumusețe sau de ce nu, inocență.

L-am luat cadou mamei mele și vi-l recomand cu placere.Dar,testați-l înainte.

Bvlgari

Bvlgari

P1010373

P1010375

3 gânduri despre „Bvlgari

Lasă un răspuns

