Merge greu

UPDATE:Se pare ca era de la browser.Mi-am instalat google Chrome si acum merge iar bine.

De ceva timp mi se incarca foarte greu blogul.Orice pagina as vrea sa accesez,sa intru pe alte bloguri sta foarte mult pana se incarca.

Asa e si la voi sau o fi de la mine de la net?

Multumesc!

5 gânduri despre „Merge greu

  1. Cred ca v-a trebui sa contactezi cat mai repede distribuitorul tau de internet! Mi s-a intamplat si mie si la un control al distribuitorului meu de internet, a constatat ca un vecin, s-a legat fraudulos la retea si atunci semnalul se pierdea!
    O seara minunata iti doresc, Razvy si mult succes! 🙂

  2. Probabil este din vina internetului. Daca este numai WordPress, poate a fost ceva de moment si poate acum chiar functioneaza bine. Dar daca este vorba de orice pagina web, trebuie sa faci ce a spus si Stefania.

Lasă un răspuns

