Mașina de epocă

Întotdeauna mi-au plăcut mașinile fie ele moderne sau de epocă.Am acasa câteva machete cumparate de a lungul timpului.Probabil o sa le fac niște poze să le pun aici dacă este cineva interesat. Anyway…

Ieri am fost la o spălatorie auto și iata peste ce am dat în „fundul curții”.O superbă mașină clasică americană..Mă uitam de multe ori la anumite documentare în care arătau cum descopereau mașini prin grajduri,hambare vechi uitate de toți.Așa m-am simțit și eu când am descoperit-o.O mai văzusem prin Deva si din câte știu proprietarul este un fost coleg de școală cu tata.Are un bar deschis și s-ar putea ca și spălătoria să fie tot a lui dar nu sunt sigur.

Din cate am aflat are un motor de 5000 cc pe benzină și consumă enorm.De aceea omul circulă cu ea destul de puțin și doar pe perioada de vară.Nu scrie nimic pe ea așa ca nu stiu sigur ce marcă e.Și baieții care lucrau acolo nu prea știau.Din câte am văzut pe spate are un logo ce seamană cu Chevrolet dar oricum nu prea aduce cu semnul actual.Poate o fi un logo mai vechi.Știe cineva ce mașină este?

Un gând despre „Mașina de epocă

Lasă un răspuns

