Vârsta la care aș vrea să mă întorc

De multe ori m-am gândit la ce vârstă aș vrea să mă întorc în copilarie.Pot spune că am avut niște ani fericiți pâna prin clasa a 8-a,ani în care chiar nu mă gândeam la nimic decât cum să fac sa ies pe afară cu prietenii,să joc fotbal în curtea școlii sau alte asemenea.

Nimic nu e mai frumos decât copilaria și dupa cum spune un citat ” este perioada din viață pe care ne o dă Dumnezeu pentru a ne vedea cu adevarat fericiți”

Așadar vârsta de 13 ani ar fi cea la care eu m-aș întoarce cu multă fericire.O lume total diferită,fără stresul din viața mea de acum.Să revin în locurile în care am crescut și care azi s-au schimbat atât de mult….

Voi la ce vârstă v-ați întoarce?

8 gânduri despre „Vârsta la care aș vrea să mă întorc

  1. Imi plac foarte mult imaginile pe care le-ai atasat!
    Cu toate ca mereu, gandul meu se-‘ntoarce la anii copilariei, nu as vrea sa ma mai intorc la nici o varsta a copilariei. Imi place asa cum sunt acum…
    O seara minunata iti doresc, razvy! 🙂

  2. vreau sa te deranjez si eu cu o rugaminte…vreau sa fac o pagina pe blogul meu unde sa scriu anumite fraze din posturile scrise de bloggerii pe care-i urmaresc.daca imi permiti sa scriu si anumite fraze de pe blogul tau(voie mentiona si numele)gasesc destul de interesant blogul tau daca mi-ai permite…nu-i obligatoriu e doar o rugaminte

  3. Cu mare placere ti-as raspunde daca as fi vrut sa ma intorc in copilarie. Nu vreau pentru ca nu vreau sa retraiesc momentele mele inocente ascunzand, de fapt, niste ani cruzi.
    Oricum, ca orice om, am avut si momente frumoase pe la 13-14 ani.

Lasă un răspuns

