Sănatate

Nu m-am simțit bine în weekend-ul ăsta și nu am avut chef de nimic.Am avut o durere îngrozitoare de stomac.Când ești tânăr pare că nimic nu-ți stă în cale,că ești beton armat.Și așa poți face unele greșeli în special cu ceea ce mâncăm.Băgam în noi toate prostiile,toate chimicalele care ajutate de stresul cotidian ne pot face mai rau decat ne am aștepta.

Așadar fiți atenți  la ce măncati și în special cum mancati.Eu de obicei mănânc încet dar vineri a trebuit să mă grăbesc undeva și am mâncat foarte repede iar asta nu e indicat.Indigestiile și durerile de stomac sunt foarte urâte.Ar trebui să luam exemplu de la Spanioli,Italieni sau restul țărilor mediteraneene care mănâncă încet și au o siestă lungă.Mănâncă mai sanatos,sunt mai calmi și traiesc mai mult.

NatGeo-forest fire_the morning after

9 gânduri despre „Sănatate

  1. hm…sa sti ca pentru majoritatea oamenilor ai scris ceva neinteresant insa pentru cei ce stiu sa aprecieze un sfat ai scris un lucru foarte bun.ai mare mare dreptate insa da!ne grabim foarte repede cand mancam,mai ales eu.mananc foarte foarte grabit chiar daca nu am nici o activitate dupa masa si ma ridic primul de la masa.cat despre ceea ce ai spus in prima parte despre tinerete…ar trebui sa ne ingrijoreze si lucrul asta,ar trebui sa ne asteptam la un punct al vietii noastre de varf si de acela sa ne temem cel mai mult.de ce oare?pentru ca dupa acel punct de varf al vietii noastre cand vom fi cei mai puternici urmeaza sa scada…atunci vom imbatrani.
    seara placuta iti doresc si…astept in continuare sa ne deschizi ochii cu astfel de „banalitati”sa le zicem!

Lasă un răspuns

