Sibiu

Am fost anul trecut la Sibiu și am ramas plăcut impresionat de aspectul general al orașului.Mai fusesem cu multi ani înainte când înca se lucra la străzi dar dupa ce totul a fost terminat, rivalizeaza cu orice oraș european.Eu cel putin m-am simtit ca într-o altă țară,cel puțin plimbându-mă prin centrul vechi.

Merită vizitat!

6 gânduri despre „Sibiu

  1. Foarte frumoase imagini, foarte frumos Sibiul, Razvi! Iti multumesc mult pentru ca impartasesti cu noi frumusetea acestor locuri!
    O seara superba iti doresc, cu mult drag! 🙂

  2. La fel de impresionata am fost si eu..anul acesta am vizitat Sibiul…anii trecuti am trecut doar prin Sibiu… imi place tare mult ! E frumos. 😀

Lasă un răspuns

