Floare ciudată

Încă o săptămână a trecut și eu nu am scris dar odata cu venirea timpului acesta ploios și friguros de toamnă voi încerca să scriu mai mult.Am câteva articole în cap dar le voi scrie la momentul potrivit.

Azi mai pun o fotografie interesanta de anul trecut.E o floare foarte frumoasă dar destul de ciudată.Nu stiu specie este sau cum se numește; am fotografiat-o tot anul trecut la acea pensiune de pe lânga Salina Turda la care m-am oprit și de unde am pus și fotografia precedentă.

6 gânduri despre „Floare ciudată

  1. E foarte interesanta aceasta floare… Nu am mai vazut pana acum o astfel de specie. Mi-ar placea sa stiu mai multe despre ea.
    O seara frumoasa iti doresc, Razvy! 🙂

  2. Am gasit si eu una recent in Bulgaria si am luat un „boboc” arată ca o corcodușă coaptă ovala 🙂 cu gândul sa o plantez poate imi iese si mie…dar nu gasesc nimic pe net cand cum trebuie facut…:( e foarte frumoasa si foarte parfumata.

Lasă un răspuns

