De prin vară adunate

Timp puțin de scris pe blog în ultima vreme.Sunt destul de ocupat și doar în weekend mai am ceva timp de a scrie.De multe ori nu am inspirație și decât să scriu niște tâmpenii mai bine nu scriu.

Azi mai pun o fotografie facută de mine.Cred că e mai interesant decât să pun una găsita pe internet.

Am facut-o anul trecut când am fost la salina Turda.Un loc special de care o să povestesc în alte postări.Nu e din salină ci de la o terasa când mă întorceam spre casă.Mi s-a parut interesant să fac o poza prin paharul de bere(fară alcool pentru că eram cu masina).

3 gânduri despre „De prin vară adunate

Lasă un răspuns

