O dorință și un banc…cam porcos

Atenție,bancul conține cuvinte nepotrivite pentru minori sau pentru cei carora nu le place un asemenea limbaj.

Poate fi considerată un cliseu întrebarea „care este cea mai mare dorință a ta”.Dacă vreți sa o știți pe a mea dați click în continuare.

Foarte multă lume e întrebata în diverse împrejurări despre dorințele lor,despre palnurile de viitor și mulți au niște răspunsuri mai mult sau mai puțin încadrate în niște șabloane.Și eu la rândul meu am fost întrebat asemenea.Sigur că foarte mulți și ar dori în sinea lor bani,case sau mașini luxoase dar nu mulți o și spun.Sănătatea fiind pe primul loc în spusele multora și sigur că,poate,asș ar trebui sa fie la toți.Degeaba ai bani daca nu ai sănătate.

Cam așa sunt și eu.Mi-as dori sa am bani,dar nu e vorba despre îmbogățire ci despre un trai decent în care să-ți permiți să mergi în concediu 3 saptamani pe an și fară a duce grija zilei de maine.

Dar…nu asta e cea mai mare dorință a mea.Ei bine cel mai mult mi-aș dori sa fiu MâNCăCIOS..Să pot mânca orice la orice ora.Să bag în mine ca în fabrici și uzine:)).Să fiu un clămpău mare și inalt LOL.Știu că nu voi putea fi așa deci asta va rămâne doar o speranță deșartă.

Și acum bancul.

Un țăran merge la pescuit și prinde peștișorul de aur.Si,ca de obicei îi spune că-i va îndeplini doar o singură dorința daca-l va lasa.Dar să se gandeasca bine că numai una îi va îndeplini. Stă omu și se gândește…și zice:gata stiu.
-Vreau sa ma pi.ș bere.
-Ce?Cum așa ceva?Dintre toate dorințele din lume bani,mașini tu vrei asta?
-Da da vreau ca toți vecinii să moara de ciuda când văd ce pot eu.
-Bine,când ajungi acasa o sa te pi.și bere. Ajunge omu seara acasa și dă anunț în sat.Petrecere mare la mine acasa,bere gratis la toată lumea.Imediat  se aduna  toți vecinii…se pun la masă, și ăsta începe sa se pi.șe și să le umple paharele.Toți rămân uimiți când vad grozăvia…-hai ma luati si beti să vedeți că i bună…
-Dă ma îi chiar bere spun vecinii bând cu nesaț din pahare.
Imediat vine și nevastă-sa și-l ia la întrebări.Pai bine mă Costele,le ai pus la toți în pahare și chiar de mine ai uitat?
-La care Costel: păi ce să-ți mai pun în pahar,tu treci și bea direct de la sursă.
Poate că ceva asemanător i-aș spune și eu peștișorului…să mă facă un mâncăcios:)).Bancul l-am auzit de la un vecin în copilarie.
5 gânduri despre „O dorință și un banc…cam porcos

      • lasa mai, nu-ti mai face probleme ca esti slab … doamne …uita-te in jurul tau cati grasani exista … ai vrea sa arati ca ei …e o binecuvantare sa fii slab …

      • sigur ca nu as vrea sa arat ca ei.E un fel de revolta interioara ce am scris eu.De aceea ziceam,cateodata mi as dori sa fie invers.Stiu ca atunci toti ar zice ca sunt prea gras.Nici cum nu i bine :)))

Lasă un răspuns

