O noua leapsa

Cam tarziu raspund acestei lepse data de http://severalpoints.wordpress.com/2012/08/12/liebster-blog-award/

dar sunt destul de ocupat in ultima vreme si nu am mai intrat pe blog asa cum mi-as fi dorit.

Asadar cele 11 intrebari:

1. Ce zodie esti? Ai fi vrut sa fii alta zodie?

Sunt in zodia sagetator si pot spune ca am unele caracteristici specifice dar doar intr-o mica masura.Cand eram mai mic tot ziceam ca sunt in zodia pesti:D.

2.Ce ai schimba la tine/Ce nu-ti place la tine? (fizic)

Mi-ar fi placut sa fiu mai inalt si mai solid.Desi mama e din moldova nu am mostenit unele gene ale lor.Mi-a ar fi placut sa fiu un moldovean mare 🙂

3. In ce domeniu lucrezi? Este domeniul in care vrei sa iti faci o cariera?

Momentan lucrez ca si tehnician service tehnica de calcul.Desi e o munca frumoasa intotdeauna mi-a placut sa lucrez in industria auto.Nu stiu,service,dealer auto ceva de genul asta.

4. Care a fost cel mai nebunesc lucru facut din dragoste?

Nu pot fi considerate lucruri nebunesti ce am facut eu.Au facut altii mult mai multe.

5. Ti-ai inselat vreodata partenerul/partenera?

Categoric nu.

6. Regreti ca…

Nu regret ceea ce am facut ci ce nu am facut si se putea.Dar nu mai putem da timpul inapoi.Dar daca as putea sa ma intorc in timpp nu as mai face liceul si nici facultatea.Se castiga atat de bine dintr-o meserie incat…cum spuneam mai sus in domeniul auto.Si chiar cunosc destui care castiga bine.

7. Ce ai fi in stare sa faci pentru sufletul tau pereche

Multe.Si aici dau un citat din „Al Bundy”-stiu,poate ca nu e un actor atat de celebru dar el spunea asa:” Cat timp vor fi femeile pe acest pamant so vor gasi si barbati care vor face lucruri nebunesti pentru a le cuceri si impresiona”

8. Ai vrea, ca macar pentru o zi, sa poti ‘auzi’ ce gandesc oamenii? Sau macar cei apropiati?

Sincer NU.Mai bine asa,fara sa stiu.Si spun asta pentru ca am vazut acel film cu Mel Gibson in care el auzea ce gandesc cei din jur.Si nu a iesit bine deloc.

9. Daca ar fi sa joci intr-un film cine ai vrea sa fii: personajul bun sau cel rau?

Personajul bun.Nu am avut niciodata vocatie sau fata de dur sau de rau.

10. Ce ai alege: bogat dar nefericit sau sarac dar fericit?

Depinde de atatea lucruri.Eu cred ca poti fi si bogat si fericit in acelasi timp.Deci as alege sa fiu bogat si cu asta as putea sa ajut si pe altii.Si asta poate fi o fericire mare.Dar tot asa am vazut un reportaj din Africa in care locuitorii satelor de acolo spuneau ca sunt fericiti,dansau si cantau pe plaja,dar erau de o saracie lucie.Poate ca erau fericiti pentru ca aia era lumea lor nu stiau cum e sa ai bani.

Pentru baieti:  Te-ai casatori cu cineva cu numele: Mercedesa, Aurita sau Lamaia?

Foarte greu de spus.Stiu la ce se refera intrebarea iar raspunsul meu inclina spre nu.

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

