Ardei iuți

Chiar dacă stau la bloc, de ceva timp am ,ca un fel de hobby pot să-i spun, cultivarea în ghivece pe balcon a ardeilor iuți.Am pus în primăvara asta câteva soiuri de chili ca Red Habanero, Fatalii, Bird’s eye și înca un soi de dimensiuni mici decorativ.Semințele de Habanero și Fatalii au iesit dar am făcut o greseală ținandu-le la soare.S-au uscat neapucând să se dezvolte.Mi-au ramas doar Bird’s eye și cel decorativ care s-au făcut mari ba chiar au și facut mulți ardei foarte iuți.

Am mai pus luna asta din nou soiurile care nu mi s-au facut în primăvară și văd că deja au iesit.Creșterea lor nu este foarte grea,nu sunt pretențioși,rezistă foarte bine în soare și căldură puternica cu specificația că unele soiuri mai exotice nu e bine sa fie ținute în soare direct o perioadă dupa ce au încloțit.

Poate ați crede că sunt un mare iubitor de mâncăruri picante.Ei bine v-ați înșela.Nu sunt un mare amator al iuțelii.Norocul meu e ca am în familie persoane care să-i mănânce.

Recolta de toamna

Lasă un răspuns

