Leapșa cu ochelari de soare

Primul meu post dupa revenirea din concediu este o leașă.

Pentru că îmi plac ochelarii de soare și îi port toată vara am preluat și eu de aici această leapșă.http://paul1988t.wordpress.com/2012/08/10/leapsa-cu-ochelari-de-soare/

1. Porți ochelari de soare?

Sigur că da.Mi-am luat o pereche să arate bine dar și să ofere o protecție foarte bună.Nu-mi place sa merg prin soare cu ochii strânși.

2. În ce situații consideri că ochelarii de soare sunt absolut necesari?

Când este soare puternic,când sunt la volan pentru că fară ei soarele mă obosește foarte repede.Și iarna când e zăpadă,la munte,sclipește foarte tare și e deranjant.

3. De ce crezi că lumea are o părere proastă despre ochelarii de soare?

Poate pentru ca-i asociaza cu anumite tipologii de persoane,șmecheri sau oricum ceva de genu astă.

4. Ce părere ai despre cei ce urăsc ochelarii de soare?

O parerea proastă:))

5. Închei leapșa cu clasica mea ultimă întrebare: ce întrebare ai mai adăuga?

Sunt suficiente.

6. Care ar fi  cea mai extravagantă sumă pe care ai plăti-o pentru o pereche de ochelari de soare?

Chiar daca-mi plac nu aș da mai mult de 100 de lei pentru o pereche.

2 gânduri despre „Leapșa cu ochelari de soare

Lasă un răspuns

