Schimbatoare

Mă simt melancolic atunci când vremea se schimbă.Chiar dacă știm cu toții că sunt doar niște fenomene meteo mie îmi dă o stare de reflecție.Mă gândesc la trecerea anotimpurilor și mai ales la venirea toamnei.Vara îmi pare de fiecare dată prea scurtă iar toamna și iarna mult prea lungi.Mi-ar plăcea să mă mut undeva în sudul europei acolo unde e mai cald și bine.Rămâne un vis pentru mine…poate într-un viitor îndepărtat să mi-l realizez.Să fie ca în filmul „Shawshank redemption” atunci cand Tim Robbins evadeaza din inchisoare și merge să-și realizeze visul său de-o viață-să trăiască liniștit într-un orășel de pe coasta Mexicană.

„Fear can hold you prisoner. Hope can set you free”

2 gânduri despre „Schimbatoare

Lasă un răspuns

