Jocurile care mi-au marcat copilăria

Citind postul colegei de blogerit http://goodgamefelicia.wordpress.com/ am decis să scriu și eu un articol la fel, pentru că au fost numeroase jocuri care mi-au rămas în minte.La unele am stat ore în șir să mă joc,altele le-am jucat mai puțin dar au fost la fel de importante pentru mine.Iată jocurile:  10-NHL 2001;  9-GTA IV;  8-Grand Prix 4;

7-Quake3;  6-GTA 2

5-Super Mario.A fost cu adevarat primul joc video pentru mine.Înainte am mai jucat Tetris sau alte jocuri mecanice dar Super Mario a fost cu adevarat primul.Aveam un joc pe televizor „Terminator 2” se numea,din acela în care băgai niște casete de plastic galben:D Era o aventură să descoperi pas cu pas toate acele misiuni din joc.Senzația aia era de neuitat.

4-NFS Porsche Unleashed (2000)-A fost un simulator foarte avansat pentru vremea lui.Avea multe trasee minunate în care puteai sa-ți faci de cap.Și pe ăsta l-am jucat ore bune sau mai bine zis, ani buni.Avea și o grafica bună ceea ce-l făcea și mai atractiv.

3-Mortal Kombat IV-Deși mi-au plăcut toate seriile de MK ăsta a fost unu dintre cele mai jucate de mine și prietenii mei.Faceam  adevarate competiții între noi cu semifinale,cu finale.Se putea juca de la tastatură de ambii jucatori, de aceea rivalitatea era si mai interesantă.Cred că și acum,dacă l-aș juca puțin,mi aș reaminti imediat anumite combinatii de butoane.

2-Ignition-Un alt joc memorabil din punctul meu de vedere.Îl jucam atât singur cât și cu prietenii pentru ca se putea juca de la tastatura in 2.Pe atunci nu aveam bani de atatea manete pentru PC și nici nu sunt sigur că se găseau.Țin minte că mă jucam Time Trial și încercam să bat toate recordurile de pe trasee.Și tot jucam,iar și iar,pâna mai reușeam să mai scad câte o zecime de secunda.Grafica nu era cine știe ce dar nu asta conta.Acel feeling dat de depașirea prietenului care stătea pe scaun langa tine era de neprețuit.Este singurul dintre jocurile acestea pe care l-am jucat pana in urma cu 3 ani.

1-FIFA 99-A fost primul din seria FIFA pe care l-am jucat la mine pe PC.Apoi am mai jucat si ’98  dar dupa ceva timp.Mi-a plăcut instantaneu.Comentariul,stadioanele,jucatorii,muzica…totul era nou pentru mine și am ramăs complet si iremediabil  fan al genului.Chiar dacă de-a lungul timpului seria a devenit din ce in ce mai bună, FIFA 99 a ramas în sufletul meu.Știu că pe atunci erau în mare voga sălile de jocuri,iar eu mă duceam acolo și jucam FIFA în rețea cu prietenii și cu cei de acolo și-i băteam de nu se vedeau.Dupa aproape 13 ani de la primul contact cu fotbalul electronic incă îl mai joc.(nu FIFA 99 ci seriile noi desigur).

6 gânduri despre „Jocurile care mi-au marcat copilăria

  1. Fifa 99 !!
    MK IV !!

    AI dreptate razy, sunt niste perle ale gaming-ului
    Legat de supermario..il jucam intruna fiindca nu aveam alte alternative pe care sa le joc =) DAR NU IMI PLACEA DELOC !!
    🙂

    Super post
    –Cu drag, Felicia

Lasă un răspuns

