Luminile nopții

Întotdeauna mi-a plăcut să stau la terasă în serile și nopțile toride de vara.Mai ales dacă orașul în care stai este unul celebru ca Roma,Barcelona,Valencia.Dar oriunde ai fi acea senzatie minunată,parcă intimă dată de luminile difuze,deși sunt foarte mulți oameni în jur te face sa te simți minunat.Pentru mine este o bucurie atunci când în serile târzii stau la terasă cu prietenii și mă uit pur și simplu la lumea care trece pe stradă.Îmi dă un sentiment de libertate și de liniște interioară.

Azi pun o imagine din Roma.

 

4 gânduri despre „Luminile nopții

  1. Sa sti ca si mie imi place sa stau afara tarziu noaptea si sa privers lumea care trece pe langa mine si eu atunci parca visez ca e o lume noua, mai buna, dar dupa cateva ore bune de stat ma intorc inapoi la realitate si raman profund dezamagit de lumea in care traim astazi.

  2. Te simt..si mie imi plac noptile colorate de lumini
    So beautiful
    Inca un motin pentru care ne-am simti bine in Las Vegas

    –Cu drag, Felicia

Lasă un răspuns

