Top 3 reclame

M-am gândit să fac un top personal cu cele mai bune reclame.Am gasit multe pe youtube iar faptul interesant e că destule sunt făcute cu ani în urmă.Parcă înainte se făceau altfel lucrurile,era altfel de muzică,altfel de filme și chiar altfel de jocuri video.Sau poate am devenit eu prea nostalgic:D

3-Reclama la parfumul Christian Dior – Acqua Fahrenheit.Este un remake dupa cea originală difuzată pentru prima dată în 1988.Și aia îmi place dar am decis sa o pun pe asta.Oarecum îmi place mai mult.

2-Pe locul doi în preferințele mele o reclama interzisă la Pepsi.

1-Pe primul loc celebra,clasica de acum reclamă la VW GTI.

Și una specială:D

Ce ziceți,care vă place mai mult?

UPDATE: Am mai gasit una foarte buna:))

 

 

 

6 gânduri despre „Top 3 reclame

  1. :))pentru mine,cea mai funny este ultima,cea cu cercelul,dar imi place foarte tare pepsi vs. coca-cola,cu automatul-cum calca baietelul pe coca-cola sa ia un pepsi!:)

  2. 🙂 🙂 🙂 niște reclame foarte efective! Pot spune că azi sunt o sumedeni de reclame într-adevăr interesante ce te uimesc sau te inspiră și care te face să vrei să cumperi produl! Pentru mine mereu a fost reclama de la COCA-COLA! 😉 Mai ales pe așa călduri! 😉

Lasă un răspuns

